Nasi franczyzobiorcy


Michael Moritz, franczyzobiorca, 7 restauracji, Warszawa i Radom, Polska
Kiedy byłem nastolatkiem mieszkającym w Michigan w USA uwielbiałem jeść w SUBWAY®. W tamtych czasach największym magnesem była dla mnie możliwość bezpłatnego uzupełniania kubka z napojem. Kiedy moja rodzina zdecydowała się wrócić do Polski, brakowało mi moich ulubionych sandwiczów. Dlatego po zrealizowaniu kilku projektów biznesowych zdecydowałem się sprowadzić SUBWAY® do Polski.
Szkolenie dla franczyzobiorców ukończyłem w roku 1999. W roku 2000 otworzyłem pierwszą w Polsce restaurację SUBWAY®. Okazała się ona dużym sukcesem, więc otworzyłem następne dwie i planuję otworzyć kolejne. W naszym kraju SUBWAY® zaczyna być coraz bardziej popularną marką. Tworzymy nową jakość żywności i biznesu gastronomicznego i kreujemy zwyczaje żywieniowe Polaków. Wszystko to sprawia, że bycie franczyzobiorcą SUBWAY® jest jeszcze bardziej ekscytujące. Przewiduję, że ilość restauracji SUBWAY® w regionie Europy Centralnej gwałtownie wzrośnie, ponieważ nasze sandwicze są fantastyczne, a klienci uwielbiają ich smak oraz to, że są robione tak, jak lubią – na ich życzenie i na ich oczach.


Daniel Piekarski, franczyzobiorca, 2 restauracje, Pyrzowice i Katowice, Polska
Pierwszy raz odwiedziłem restaurację SUBWAY® na Oxford Street w Londynie, gdzie byłem na kursie językowym. Początkowo byłem zaskoczony niezliczoną liczbą pytań o moje wymagania, jak powinien wyglądać mój sandwicz. Szybko zrozumiałem, jakimi wartościami kieruje się SUBWAY®, który oferuje produkty: świeże, smakowite, szybko przygotowane i w przystępnej cenie. Wkrótce doszedłem do wniosku, jak jest to dobry pomysł na biznes i tak zacząłem szukać sposobów, aby dołączyć do sieci.
Postanowiłem otworzyć restaurację SUBWAY® na stacji benzynowej BP, która należy do mojego ojca. Było to oryginalne i ryzykowne przedsięwzięcie, lecz okazało się, że jest to dobra inwestycja, która łączy w sobie dwie światowe marki w jednym miejscu. Po otworzeniu restauracji SUBWAY® zauważyliśmy wzrost sprzedanych paliw na stacji benzynowej, z czego oczywiście cieszy się mój ojciec. Nasi klienci mogą napełnić wszystkie „zbiorniki” w jednym miejscu.
Prowadzenie restauracji wymaga ode mnie więcej czasu, niż tego oczekiwałem, ale sprawia mi to ogromną przyjemność. Pełne wsparcie oraz procedury SUBWAY® dają mi poczucie bezpieczeństwa i zapewniają, że podążam w dobrym kierunku. Jestem dopiero na początku mojej przygody z SUBWAY®, ale już myślę o kolejnych lokalizacjach. Kurs w szkole językowej w Londynie mi się opłacił.


James Fleck, Agent Rozwoju, 4 restauracje, Wielka Brytania
Wyrastałem na produktach SUBWAY® mieszkając w małym miasteczku Manotick w Ontario. Doświadczenie zdobyłem w miejscowej restauracji SUBWAY®, na początku jako Artysta Sandwiczowy, a później jako menadżer i szybko odkryłem, że koncepcja i marka mają wielki potencjał. Następnie w 1997 roku odkryłem, że Wielka Brytania i Irlandia są niewykorzystanym rynkiem. Postanowiłem przeprowadzić się do Anglii i zostałem Agentem Rozwoju w tym kraju.
Jakość produktów oraz wysoki poziom obsługi klienta w restauracjach SUBWAY® jest tym, czego na tym rynku brakowało. Restauracje SUBWAY® na High Street szybko stały się najlepszymi restauracjami szybkiej obsługi. Z pomocą mojej siostry, Andrei Flec, odpowiadamy za rozwój marki SUBWAY® w pięciu powiatach, w których mamy obecnie 60 restauracji.
SUBWAY® jest największą siecią restauracji szybkiej obsługi, a my jesteśmy szczęśliwymi właścicielami kilku restauracji. System SUBWAY® zapewnia produkt, strukturę oraz wsparcie, które są potrzebne franczyzobiorcom w celu osiągnięcia ich własnych celów.

|
|
|
|
 
|